HR-tanácsadói szolgáltatások

Nyitólap / Szolgáltatásaink / HR-tanácsadói szolgáltatások

Növelje munkatársai hatékonyságát – fizetésemelés nélkül

Talán nem is gondolná, de az anyagiakon kívül számtalan dolog létezik, amellyel növelheti munkatársai hatékonyságát – akár még tartósabban is, mint pénzzel. Ha sikerül elérnie, hogy a kollégák valóban szeressenek önnél dolgozni, nem kell attól félnie, hogy egyszer váratlanul felmondanak. A fluktuáció csökkentésével pedig sokkal kevesebb ideig áll a munka, és az új kolléga felvétele körüli bosszúságokkal is ritkábban szembesül.

Optimalizáljuk a munkatársak költségeit

Cégünk számtalan olyan szolgáltatást kínál, melyek segítségével egyszerre optimalizálhatja a munkatársak költségeit, motiválhatja őket, és igazi szakértő csapatot állíthat össze cégében, melynek köszönhetően egyre több ügyfél választja majd önt a konkurencia helyett.

Megtanítjuk, hogyan növelje a dolgozók munkakedvét

Segítünk a humán rendszerek, a teljesítmény-menedzsment, az oktatási és a kompenzációs rendszerek kialakításában és működtetésében, megtanítjuk arra, hogyan növelje a kollégák munkakedvét tevékenységük folyamatos értékelésével, munkaügyi és humán tanácsadást nyújtunk, illetve szervezet és folyamatalapú auditot is végzünk.

Megtaláljuk önnek az ideális munkavállalókat

A megfelelő munkatárs kiválasztásának feladatát szintén átadhatja nekünk: felkutatjuk a potenciális jelölteket, kiválogatjuk közülük a legjobbakat, így önnek már csak a valóban alkalmas jelentkezőkkel kell találkoznia, amivel rengeteg időt spórolhat, így több marad cégvezetői feladataira.

Helyettes szakértőink jóvoltából egy percre sem áll le a munka

Interim- és projektmenedzsment szolgáltatásunknak köszönhetően cégében akkor sem áll le a munka, ha valamelyik kolléga felmond, megbetegszik vagy szabadságra megy: szakértő munkatársaink ideális helyettese lesznek rövidebb vagy akár hosszabb időre is. Így addig sem veszít időt, amíg a dolgozó ismét munkába tud állni, illetve nem kell alkalmazottat felvennie egy idényjellegű feladatra.

Kattintson ide és kérje ajánlatunkat!

Magunkról

Az ALFA-HUMAN Ügyviteli, Szolgáltató és Tanácsadó Kft. 2008 végén alakult két sikeres humán szakértői vállalkozás egybeolvasztásával. Mára a csapat 20 főssé bővült; kollégáink mindegyike több évtizedes tapasztalattal rendelkezik HR-es területen. Munkatársainkat kizárólag képzettségük, szakértelmük és szakmai rutinjuk alapján válogattuk össze; így történhetett meg, hogy jelenleg több nő dolgozik nálunk, mint férfi; és valószínűleg a dolgozó kismamák számát illetően is rekorderek vagyunk

Bővebben >

Ügyfeleink