Levesszük a válláról a munkaügyi feladatokat

Az ALFA-HUMAN Ügyviteli, Szolgáltató és Tanácsadó Kft. 2008 végén alakult két sikeres humán szakértői vállalkozás egybeolvasztásával. Mára a csapat 18 főssé bővült; kollégáink mindegyike több évtizedes tapasztalattal rendelkezik HR-es területen. Munkatársainkat kizárólag képzettségük, szakértelmük és szakmai rutinjuk alapján válogattuk össze; így történhetett meg, hogy jelenleg több nő dolgozik nálunk, mint férfi; és valószínűleg a dolgozó kismamák számát illetően is rekorderek vagyunk

Segítünk spórolni a HR-es munkatárs bérén

HR-szolgáltatásokkal foglalkozunk; legfőbb tevékenységünk a HR-outsourcing, melynek keretében szakértő munkatársaink átvállalják a cégektől a HR-feladatokat, így azoknak nem kell saját HR-munkatársat foglalkoztatniuk, amivel rengeteg költséget megtakaríthatnak, hiszen nem szembesülnek a munkabér jelentette többletköltségekkel. A HR-es kolléga akár a helyszínen is elláthatja feladatait, így jelentősen egyszerűbb a kapcsolattartás, illetve igazi csapatként dolgozhatnak együtt a többiekkel.

Helyettesítjük a hiányzó kollégákat

A másik specialitásunk a bérügyviteli outsourcing, melynek keretében TB-ügyintézést, bérszámfejtést és a cafeteria-rendszer kezelését is vállaljuk, szintén távolról. Az interim- és projektmenedzsment szolgáltatásunk keretében pedig vállaljuk a hiányzó (beteg, szabadságon lévő, felmondott) kollégák helyettesítését rövidebb vagy akár hosszabb távon.

Az egész országból várjuk ügyfeleink megkeresését

Cégünk székhelye Tiszaújvárosban található, de 2010 óta budapesti irodánkban is fogadjuk ügyfeleinket. Az egész ország területéről vállalunk megbízásokat.

Kizárólag jogtiszta szoftvereket használunk

Tisztában vagyunk vele, hogy egy HR-es vagy épp egy bérszámfejtő munkatárs kiválasztásánál mennyire fontos a bizalom: szolgáltatásunk biztosításához kizárólag megbízható, professzionális minőségű és jogtiszta szoftvereket használunk, az ISO 9001:2008 szabvány előírásai szerint felépülő minőségirányítási rendszert működtetünk; folyamatos képzéssel biztosítjuk szakembereink naprakész tudását; illetve 2013 óta rendelkezünk a pénzügyileg stabil vállalkozások Bisnode minősítésével is.

Adja át nekünk nemszeretem feladatait!

Amennyiben minket választ, biztos lehet benne, hogy cégénél a költséghatékonyság és a jogszabályok maradéktalan betartása remekül megfér egymás mellett. Ha szeretné másnak átadni a vállára nehezedő munkaügyi, bérszámfejtési, TB-ügyintézési és hasonló feladatokat, és azzal foglalkozni, amihez valóban ért, és amit szeret, ezért egy profi, tapasztalt és megbízható szakembergárdát keres; böngéssze át Szolgáltatásainkat, és válassza ki, mire van szüksége!

Partnereink

Cégünk tevékenységének 2008-as megkezdése óta az intenzív piacépítésnek köszönhetően több mint 4000 szerződött partnerét támogatta szolgáltatásaival. Büszkék vagyunk rá, hogy olyan neves és ismert cégek választottak eddig minket, mint például az IKEA, az Intercontinentál Szálloda,  vagy a Valeo Kft.. Az alábbiakban olvashatja partnereink véleményét cégünkről és szolgáltatásainkról. Korábbi ügyfeleink tapasztalatai alapján meggyőződhet arról, hogy valóban jó kezekbe adja cége munkaügyi és bérszámfejtési feladatait, ha minket választ.


„Az ALFA-HUMAN Kft.-vel 2009 tavasza óta dolgozunk együtt bér- és tb számfejtés, cafeteria ügyintézés kapcsán. Mit emelnék ki a munkájukkal kapcsolatban? Talán azt, hogy mindig tudunk hozzájuk fordulni szakmai kérdésekben. Folyamatos a rendelkezésre állásuk, több gyakorlott szakemberrel dolgoznak, így mindig gyorsan megoldják még a fogós problémákat is.”

Dobos László vezérigazgató, Columbian Tiszai Koromgyártó Kft.

Én azért szeretek az ALFA-HUMÁNNAL együtt dolgozni, mert naprakész tudásukkal, rugalmas és kooperatív hozzáállásukkal minden operatív működéssel kapcsolatos feladatban számíthatok rájuk, de a stratégiai HR-ben is sokat segítettek már. Nálunk ők bérszámfejtenek, munkaügyi és HR tanácsadással, coachinggal vannak jelen. Munkatársaik hiteles, gyakorlati szakemberek, ennek ellenére díjszabásuk - amely minden esetben pontos igényfelmérés alapján történik - még egy kisebb méretű cég költségvetésébe is belefér.

Nyéki Szilvia, Bernstein Kft. HR vezető

Mi 2008-ban cégünk teljes HR tevékenységét bíztuk rá az ALFA-HUMAN Kft.-re, mert szervezetünkön belül csak azzal akarunk foglalkozni, ami szorosan a saját szakmai tevékenységünkhöz tartozik. A mai napig elégedett vagyok ezzel a döntéssel, mert az ALFA-HUMAN-os kollégák minden gondot levesznek a vállamról ezzel a területtel kapcsolatosan, mindig a megfelelő szakembert kapom a különböző feladatokra, és a szolgáltatás díja messze nem éri el azt, mintha ezt a szaktudást házon belül tartanám.

Holló László, Tisza-Automotive Kft. ügyvezető igazgató

Új Széchenyi Terv

Az Új Széchenyi Terv segítségével számtalan vállalkozás fejlődhet évről évre, szerezhet be elengedhetetlen eszközöket, korszerűsítheti az alkalmazott technológiákat, újíthatja fel vagy zöldítheti ki irodáját, illetve bővítheti szekértő csapatát.

Cégünk megalakulása óta több sikeres pályázatot is benyújtott és az ezeken  nyert támogatás segítségével eszközökkel, képzésekkel erősíthettük cégünket, és ezzel tovább növelhettünk munkánk szakmai színvonalát, minőségét.

1. Iroda helységek megvásárlása történt Tiszaújvárosban az Új Széchenyi Terv támogatásával

Az ALFA-HUMAN Ügyviteli, Szolgáltató és Tanácsadó Kft. 4 millió forint uniós támogatást nyert a „GOP-2.1.1-11/M-2011 Mikrovállalkozások fejlesztése” című pályázati kiíráson az Új Széchenyi Terv keretében. A 8,9 millió forintos összköltségvetést elérő beruházásból a cég megvásárolta az általa eddig bérelt irodahelységeket, ezzel a vállalkozás legfőbb működési feltétele lett biztosítva. Ezzel a beruházással hosszú távra biztosított a cég növekedésének, fejlődésének lehetősége.
2011.november 7.

2. Nyelvi képzés és kompetencia-fejlesztés az ALFA-HUMAN Kft-nél.

Az ALFA-HUMAN Ügyviteli, Szolgáltató és Tanácsadó Kft. 8.886.787 forint vissza nem térítendő uniós támogatást nyert a „Munkahelyi képzések támogatása mikro-és kisvállalkozások számára a konvergencia régiókban” címmel meghirdetett pályázaton az Új Széchenyi Terv Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében.. 
2013. október 20.

Cégvezetés

Ismerkedjen meg néhány munkatársunkkal közelebbről is, hogy az első személyes találkozás alkalmával már ismerősként üdvözölhessék egymást, és bátran feltehesse nekik kérdéseit!

Lévai Ágnes 

Humán szakmai vezető – Közgazdász (HR Menedzsment szairány)

Szakterület:

  • Humán rendszerek (teljesítménymenedzsment, kompenzáció, oktatás) kialakítása és működtetése
  • Humán erőforrás outsourcing, interim menedzsment

Papp Zoltánné

Munkaügyi, bérszámfejtési, TB-elszámolási szakmai vezető - felsőfokú személyügyi szakelőadó

Szakterület:

  • Outsourcing szolgáltatás bevezetése, felmérése, indítása
  • Bérszámfejtési tevékenység megszervezése, koordinálása, szakmai felügyelete 

Szabó Béla

Ügyvezető igazgató - okleveles társadalombiztosítási, okleveles személyügyi szakember, okleveles munkajogi szaktanácsadó

Szakterület:

  • Munkaügyi, adózási, társadalombiztosítási tanácsadás
  • Humán ügyviteli kiszervezés projekt keretében humán ügyviteli szolgáltatás szervezése

Lévai Ágnes

Humán szakmai vezető – Közgazdász (HR Menedzsment szairány)


Lévai Ágnes

Papp Zoltánné

Munkaügyi, bérszámfejtési, TB-elszámolási szakmai vezető - felsőfokú személyügyi szakelőadó


Papp Zoltánné

Szabó Béla

Ügyvezető igazgató - okleveles társadalombiztosítási, okleveles személyügyi szakember, okleveles munkajogi szaktanácsadó


Szabó Béla

Munkatársaink

Bodnár Anita

Bodnár Anita

Humicskóné Nagy Henriett

Humicskóné Nagy Henriett

Konczné Krajnyák Mariann

Konczné Krajnyák Mariann

Lády Lászlóné

Lády Lászlóné

Lovász Erika

Lovász Erika

Molnárné Szöghy Erzsébet

Molnárné Szöghy Erzsébet

Dudás Adrienn

Uherné Dudás Adrienn

Ügyfeleink